Por Pura Tejelo
Pero
non era o viño : era a paixón, a áspera ledicia e a mágoa sen fin, era a
morte. A doncela encheu unha copa e
presentoulla á súa señora. Esta bebeu fondos grolos e logo
ofreceulla a Tristán, que foi
quen de baleirala.
Daquela entrou Branguel e viunos
mirarse en silenzo, como extraviados, como enfeitizados. Tomou a copa, correu á popa e guindouna no mar,
xemendo.
-Malfadada
de min! Maldito sexa o día en que nacín e maldito o día en que subín a esta nave! Isolda, amiga,
e vós, Tristán, o que bebestes foi a
vosa morte.
A nave singraba de novo cara a Tintagel.
Estando sumida na
lectura dunha versión de Tristán e Isolda, do romanista Joseph Bédier,
coincidiume esa tarde acudir á inauguración das pinturas de Marisa
Rodríguez na Asociación de Artistas de
Rego de Auga.
De entre as súas
obras, quedei prendida na contemplación deste pequeno cadro e comentei cos meus acompañantes se non vían
unha nave discorrer pracidamente no sereno horizonte da acuarela.
Na galería, unha morea de persoas distendidas
saltaba dunha leria noutra. Ninguén podía imaxinar a traxedia que dentro do cadro
se tecía. A rente nosa, no transcurso do lunch, estábase a producir un dos
dramas más célebres da literatura universal.
Mais, pouco puidemos
facer, pois, nun momento de distracción, o horizonte levou as velas e a nave
virou, fóra das nosas miradas, cara a Tintagel.
Queridos compañeiros de columna que vos agochades en
ResponderEliminarseudónumos, a vós,de longa experiencia escritora, agradézovos os parabéns. Longa vida aos Chanzos.