Estoutro dia falaba das marcas
comersiais. Esta noite, fasendo sapin, puiden novamente comprobar canta parva
publisidade hai na teuvé.
Porque se é serto que hai premiasións
para os bos esqueches publisitarios, e a fe que os hai bos, debería haber un
outro concurso para o máis malo (como aqueles premios laranxa e limón), no
conxunto dos que se consiben, realisan e emiten coidando que a xente é parva
ou, cando menos, directamente direcsionados cara os parvos que poda haber entre
esa xente.
Así, a queimarroupa, vedeaí alghúns
ghrupos deses anunsios babosos.
As afeitadoras que acarisian os
caretos masculinos -co seu complemento nos produtos de depilasión feminina-,
sempre a (tentar) demostrar que o último modelo supera con vocasión definitiva
ao anterior... o que che fai dedusir que calquer dia virá outro ainda mellor,
co que de definitivo nada (a cousa é faser caer no consumismo compulsivo a
aqueles seres que teñen o esnobismo de estar á última)... e, para pior, que se caíche no gharlito de comprar o
anterior modelo... cagháchela (rogho desculpen o deslenghuado que me poño por
veses).
Pero é que iso pasa cos sepillos de
dentes (ou escobas que din os visiños do sul) e coas cremas dentífricas, cos deterxentes, cos
adelghasantes, e coas cremas coidapeles ou rexuvenesedoras. E os coches? Mirade
que hai marcas a cal máis tentadora... pois aquí, ademáis das chamadas
prestasións, tamén se apunta á estética (deseño e cor do aparello), dado que un
coche, como os frascos de perfume ou as botellas de viños e licores, é tamén
unha obra de arte, para que neghalo...
Ora, eu aposto á utilidade do tal
vehículo... como de sempre pensei que os reloxios de pulso-xoias son unha outra
chamada ao sitado esnobismo, que converte algho utilitario (como pasa co
automóbel) en algho feito para desfrutar esteticamente (o cal, por frívolo que
paresa, non deixa de ser lexítimo, para que enghanarnos) ou para fomentar a
envexa (nada sá) dos outros.
Aghora que dixen frascos de perfumes,
venme á cabesa, torturando os meus (non tan) castos oídos, eses eslóghanes dos
aromas industriais, propiamente estranxeiros, ditos na linghua orixinal, pero
de tan rebuscado xeito, que maldito o que se entende e mesmo cun sotaque
sobreactuado que dá noxo: iso non é inghlés nin fransés, ca! E se non que llo
perghunten ao chefe da comuna, espesialista en idiomas vivos, pináculos e
cansorros.
Se tornamos ao deseño dos continentes
(botellas ou gharrafas, frascos, potes, caixiñas) daremos co mundo dos
envoltorios diversos: bolsas, papeis de reghalo, etiquetas... que tamén
conlevan arte... e polas etiquetas reghresamos ás marcas que tan mal me traen,
decataríadesvos!
E en falando de marcas, marcas o que
son marcas sonvos as tatuaxes, cada volta máis omnipresentes. A verdade é que
non o teño claro: se ben me poderían ghustar alghúns pequenos ghravados en
determinadas sonas do corpo, nada me ghorentan eses deseños invasivos que máis
que adornar tapan, ocultan unha pel se cadra ben máis ghostosa canto máis limpa
ou baleira.
E tamén o tema dos afeites ou
maquillaxes, cando se exaxeran, ou o das alfaias que por veses mancan ou pesan
a quen as porta, xa non dighamos os pirsins, outros que poden estar ben na
orella, pero cheghan a ser aghresivos na boca, na línghua, no sexo...
Mesmo as roupaxes poden cheghar a
seren ridículas, desaxeitadas ao físico concreto da persoa, desfavoresedoras: é
aquilo tan repetido dalgunha señora que tal como vai, máis parese que a vestíu
o seu inimigho... Cousas veredes!
Ningún comentario:
Publicar un comentario