domingo, 25 de outubro de 2015

Genovés, a masa, a individualidade e a humanidade



Por Ahcorb Adrog
            Cada vez que vou a Madrid procuro acercarme á calle Atocha, e a poucos metros de onde estaba o despacho de avogados laboralistas asasinados na transición, vou ver a escultura que lle dá volume ó cadro “O abrazo” de Genovés, esa obra que marca un tempo novo e de esperanza na vida social e política do país, pero tamén, a partir dela, toda a obra do valenciano trocou e abriuse á cor. 

As masas de xente por el pintadas, que van alienadas, en grupos, fuxindo despavoridas, seguindo un camiño marcado por un líder, revelándose contra ese mesmo líder outras veces, movéndose no espazo que lles marca o marco do cadro e ata saíndo del como seres observados desde o espazo, cobran identidade propia se nos acercamos e os miramos en detalle, cada un coa súa cor, pero tamén cun elemento distintivo que o singulariza. Genovés non pinta a masa, pinta a humanidade.

Ningún comentario:

Publicar un comentario